ନରମ ମୁଲାୟମ ଶିଶୁକୁ ମାଆର ସ୍ପର୍ଶଠୁ ଆରାମଦାୟକ ଆଉ କିଛି ନାହିଁ ମୁଠାଏ ମମତା ଟିକିଏ ସ୍ନେହ ପାଇଁ... ନରମ ମୁଲାୟମ ଶିଶୁକୁ ମାଆର ସ୍ପର୍ଶଠୁ ଆରାମଦାୟକ ଆଉ କିଛି ନାହିଁ ମୁଠାଏ ମମତା ଟିକିଏ ସ୍...
ଛୁଇଁ ଯାଅ ଯେବେ ଅଳପ ଅଳପ ନରମ ଆଙ୍ଗୁଳି ରକତ ପାଖୁଡ଼ା। ଧଡକେଇ ଛାତି ଭଡ଼କେଇ ଯାଅ... ଛୁଇଁ ଯାଅ ଯେବେ ଅଳପ ଅଳପ ନରମ ଆଙ୍ଗୁଳି ରକତ ପାଖୁଡ଼ା। ଧଡକେଇ ଛାତି ଭଡ଼କେଇ ଯାଅ...
ଅବଶୋସର ଧୂଆଁ ଅବଶୋସର ଧୂଆଁ
ଜୀବନଟା ଆଜି ଏକା ଏକା ଜୀବନଟା ଆଜି ଏକା ଏକା
ଅମାବାସ୍ୟାର ବିଜୟ ଅମାବାସ୍ୟାର ବିଜୟ
ବର୍ଷା ବର୍ଷା